I am busy (be動詞いります。)
それを送るのは"私"なので主語は I です。
When I am busy, I am able to [can]easily send it.
がいいかなと思います。
間違ってたらすみません(>_<)
I am busy (be動詞いります。)
それを送るのは"私"なので主語は I です。
When I am busy, I am able to [can]easily send it.
がいいかなと思います。
間違ってたらすみません(>_<)
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございます🙇m(_ _)m