この文は過去形なので疑問文の最初はDidだと思います。Did he arrive at the station in time ?
否定文はdidn’t を使います。
He didn’t arrive at the station in time.
間違っていたらすみません。
この文は過去形なので疑問文の最初はDidだと思います。Did he arrive at the station in time ?
否定文はdidn’t を使います。
He didn’t arrive at the station in time.
間違っていたらすみません。
Did he arrive at the station in time?
He didn't arrive at the station in time.だと思います。
間違っていたらごめんなさい...
ありがとうございました!
助かりました!
いえいえです!
お役に立てたなら幸いです。
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございました!
助かりました!