✨ Best Answer ✨
Christmas
Let's enjoy with my family
Eating,talking,singing
This year,it was hard in Corona
Enjoy❗️
頑張って考えたけどおかしかったらすみません😔
でも今考えると2語や3語になっていないですよ、、、ごめんなさい😔
至急です!!
英語の俳句を作らないといけないんですけどいいアイディアが思い付かなくて、助けてください!
写真みたいの俳句を作ってほしいです。スミマセン!!!
✨ Best Answer ✨
Christmas
Let's enjoy with my family
Eating,talking,singing
This year,it was hard in Corona
Enjoy❗️
頑張って考えたけどおかしかったらすみません😔
でも今考えると2語や3語になっていないですよ、、、ごめんなさい😔
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございます\(´O`)/