Autumn(fallでも○) is the best time to visit Kyoto.
Because I enjoy beautifulleaves.
だと思います!
何度も考えたのですがよく分からなくて困ってます。教えていただけると嬉しいです
Autumn(fallでも○) is the best time to visit Kyoto.
Because I enjoy beautifulleaves.
だと思います!
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
あ、beautiful leavesです🙏🏻(間あけるの忘れてました)