✨ Best Answer ✨
1 Come to the station at eight in the morning tomorrow.
2. Let's go shopping .
だと思います…
1は、自身がありません。
間違えていたらごめんなさい( *・ω・)*_ _))ペコリン
どういたしましてです(*`・ω・´*)ゝ
✨ Best Answer ✨
1 Come to the station at eight in the morning tomorrow.
2. Let's go shopping .
だと思います…
1は、自身がありません。
間違えていたらごめんなさい( *・ω・)*_ _))ペコリン
どういたしましてです(*`・ω・´*)ゝ
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございました*Ü*