English
Junior High

明日提出です!自己紹介文何ですが文法とか合ってますか?
後日本語で書いてある部分英訳してください!
付箋の所は名前とかです
よろしくおねがいします!

Answers

I never want to play sports

たなは

I like to play the piano

たなは

I have been learning the piano since I was 3 years old

Cherry

ありがとうございました(。•ᴗ•。)♡

Post A Comment
Were you able to resolve your confusion?