English
Junior High

今日遅くにすいません 
私はホームステイができて嬉しかったを英文で書いてください

ばか

Answers

あなたが中三以上なら
I was glad to stay with ◯◯
がスマートですね
もしそれ未満なら
I stayed with ◯◯ and was glad
でいいですかね

Post A Comment
Were you able to resolve your confusion?