下線の部分を英語にしました。良かったら参考にしてください。
I thought I could not do such a difficult thing before I started, but I was able to do it easily because it was a good instructor.
下線の部分を英語にしました。良かったら参考にしてください。
I thought I could not do such a difficult thing before I started, but I was able to do it easily because it was a good instructor.
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
はい!
ありがとうございます(*´▽`*)