English
Junior High
Resolved

「1番の思い出は仲間と最後まであきらめずに戦い続けたことです。最後は笑顔で終われて良かったです。」を英語にしてください💦
お願いします😣🙏💦

Answers

✨ Best Answer ✨

most of the memories is that coutinued to fight to not give up until the fellow and the last.
The last was good after completion with a smile.

あかり

ありがとうございます!!😂🙏💗

Post A Comment
Were you able to resolve your confusion?