✨ Best Answer ✨
I came to Japan because it was a public commemoration of Aladdin.
でいいと思いまーす!
至急です。
アラジンの公開を記念して来日しました。
をBecauseに続けて英語にしていただきたいです。
お願いします。
✨ Best Answer ✨
I came to Japan because it was a public commemoration of Aladdin.
でいいと思いまーす!
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございます!