I tried writing a letter in English.
だと思います。
tried to doにすると、~しようとした。となり、結局したかどうか不明になってしまいます。
I tried writing a letter in English.
だと思います。
tried to doにすると、~しようとした。となり、結局したかどうか不明になってしまいます。
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉