✨ Best Answer ✨
I studied science, but I'm not good at it. もしくは
I studied science, but I don’t like it. などでしょうか。
be not good atの代わりにbe bad atやbe terrible atでもいいと思いますが、苦手レベルならbe not good atでいいと思います。
なぜか消えちゃっていたのでもう一回載せておきました!
✨ Best Answer ✨
I studied science, but I'm not good at it. もしくは
I studied science, but I don’t like it. などでしょうか。
be not good atの代わりにbe bad atやbe terrible atでもいいと思いますが、苦手レベルならbe not good atでいいと思います。
なぜか消えちゃっていたのでもう一回載せておきました!
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉