✨ Best Answer ✨
is always complaining that I don't study enough
進行形がalwaysなどと一緒に使われて(いつも~ばかりしている)と不満などの気持を表す使い方です
✨ Best Answer ✨
is always complaining that I don't study enough
進行形がalwaysなどと一緒に使われて(いつも~ばかりしている)と不満などの気持を表す使い方です
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございます!🙇♀️