English
Senior High

体育の授業では、みんなで楽しく試合をしています。を英語でいうとどうなりますか?
分かる方は教えてください🙇‍♀️🙏

Answers

We all have fun playing games in our physical education classes.

参考にしてください。

Post A Comment

We enjoy to play the game in P.E class
こんな感じで大丈夫だと思います。

カモナス

enjoy の後にtoは使えませんよ〜

Arther

すいませんplayingですね

Post A Comment
Were you able to resolve your confusion?