英語
高校生
解決済み

英語のディベートです
高校生はバイトをすべきです
なぜなら高校生のうちに社会経験をしておくことは大切だからです
という文と
バイトをすべきではありません
なぜなら高校生は部活や勉強などに打ち込むべきだからです
という文を英語にしていただけませんか、、、

回答

✨ ベストアンサー ✨

I think that high school students should work part-time because it is important to experience in the real world when they are in high school.

I don't think that high school students should work part-time because they should give themselves up to their club activities or studies.

間違えていたらすいません。

ねね

ありがとうございます!
たすかりました!

この回答にコメントする
疑問は解決しましたか?