Because you want to connect with someone via SNS, you will be concerned about your smartphone.
ではないでしょうか。
もし、自分のことならyouのところはIにすると良いと思います(^^)
Because you want to connect with someone via SNS, you will be concerned about your smartphone.
ではないでしょうか。
もし、自分のことならyouのところはIにすると良いと思います(^^)
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉