✨ Best Answer ✨
「In winter, a lot of snow falls here.」です!
わからなかったら、また聞いてください!
いえいえ、気にしないでください!
ベストアンサーありがとうございます😊
✨ Best Answer ✨
「In winter, a lot of snow falls here.」です!
わからなかったら、また聞いてください!
いえいえ、気にしないでください!
ベストアンサーありがとうございます😊
Users viewing this question
are also looking at these questions 😉
ありがとうございます!!!