English
Senior High
Solved

この問題で、that is way(だから)がバツなのは何故ですか?
答えはwhich isです。
易しめに教えてください<(_ _)>

| She writes in a colloquial style, why Ilike reading her novels. (who js / 人hat is / which is / and which is)

Answers

✨ Best Answer ✨

that is why は文頭で使うか〜, and that is why と使ったほうがいいですね

のん

そうなのですね!ありがとうございました。

Post A Comment
Were you able to resolve your confusion?