✨ ベストアンサー ✨
It is rude to speak with your mouth full.
だと思います。
Betty left early so as not to miss the first train.
だと思います。
✨ ベストアンサー ✨
It is rude to speak with your mouth full.
だと思います。
Betty left early so as not to miss the first train.
だと思います。
この質問を見ている人は
こちらの質問も見ています😉
695もお願いします